Signal uvodi opciju za prijavljivanje i blokiranje neželjenih poruka

Anti-spam, 02.11.2021, 12:00 PM

Signal uvodi opciju za prijavljivanje i blokiranje neželjenih poruka

Signal je uveo opciju za prijavljivanje i blokiranje spama samo jednim klikom miša direktno sa ekrana zahteva za poruku.

U najranijim verzijama Signala, svaka poruka imala je jednak tretman, bez obzira da li dolazi od člana porodice, prijatelja ili preduzimljivog prevaranta.

U avgustu prošle godine Signal je uveo zahteve za poruke kako bi omogućio novim korisnicima da dopru do drugih korisnika Signala čak i ako nisu u njihovim adresarima, ali i da bi istovremeno omogućio korisnicima da brzo vide više kontekstualnih informacija pre nego što prihvate, izbrišu ili blokiraju poruke od nekoga ko nije u njihovom adresaru.

Iako su korisnici već mogli da blokiraju takve zahteve i izbrišu ih, Signal je sada promenio dijalog za blokiranje kako bi uključio opciju „Prijavi spam i blokiraj“ za prijavljivanje i blokiranje neželjenih poruka.

“Da bi sprečili neželjenu poštu, većina online servisa se oslanja na opsežnu inspekciju sadržaja razgovora u otvorenom tekstu ili detaljnu analizu društvenih grafikona kako bi se utvrdilo ko kome šta govori i da li to treba dozvoliti ili ne”, rekla je kompanija najavljujući novu opciju. “Signal je posvećen vašoj privatnosti i to ne čini, tako da koristimo drugačiji pristup.“.

Kada kliknete na „Prijavi spam i blokiraj“, vaš uređaj će poslati telefonski broj pošiljaoca i ID poruke na servere Signala. Ako isti broj telefona bude prijavljen više puta ili pokazuje znake da se koristi kao platforma za automatizovano slanje poruka, Signal će tražiti dokaz da nije u pitanju bot, koji će blokirati slanje novih poruka sve dok CAPTCHA ili neki drugi test ne bude završen.

Ovakav pristup omogućava Signalu da uspori potencijalne spamere, a istovremeno održava nesmetanu komunikaciju korisnika.

Signal je takođe modifikovao svoje aplikacije da prestanu da linkuju URL-ove prikazane na ekranu zahteva za poruku kako bi se sprečilo da korisnici kliknu na sumnjive linkove i završe na sajtovima na kojima mogu biti prevareni.

Ove promene su dobrodošle s obzirom na priliv miliona novih korisnika koji su prešli na Signal nakon višečasovnog prekida rada Facebooka početkom oktobra. Trenutno Signal ima više od 50 miliona instalacija na Android uređajima i preko 426.000 ocena na Apple App Storeu.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google upozorava na praznične prevare: evo kako se zaštititi

Google upozorava na praznične prevare: evo kako se zaštititi

Googleov Gmail, najveći svetski email provajder koji ima više od 2,5 milijardi korisnika, blokira 99,9% neželjene pošte, phishing mejlova i malve... Dalje

Koliko su zaista opasni QR kodovi u emailovima

Koliko su zaista opasni QR kodovi u emailovima

Oko 60% emailova koji sadrže QR kodove su neželjena pošta (spam), a manji deo njih je „otvoreno zlonamerno“. QR kodovi su postali svepr... Dalje

Tri od četiri emaila sa temom Crnog petka su prevara

Tri od četiri emaila sa temom Crnog petka su prevara

77% spam emailova sa temom Crnog petka u 2024. su prevare, dok je ostatak marketinški mamac, upozorila je kompanija Bitdefender. Ovo predstavlja pora... Dalje

Polovina emailova sa temom putovanja koje dobiju korisnici širom sveta su prevara

Polovina emailova sa temom putovanja koje dobiju korisnici širom sveta su prevara

Sa očekivanom potrošnjom od 2 milijarde dolara ove godine, globalni turizam je na putu ka oporavku. U sajber svetu, ovo stvara brojne mogućnosti z... Dalje

I Yahoo najavio nove mere za bezbedniju e-poštu sa manje neželjenih poruka

I Yahoo najavio nove mere za bezbedniju e-poštu sa manje neželjenih poruka

Dva najveća svetska email provajdera objavila su istog dana da će preduzeti određene mere da obuzdaju neželjenu poštu. U svom saopštenju, Yaho... Dalje