Signal uvodi opciju za prijavljivanje i blokiranje neželjenih poruka
Anti-spam, 02.11.2021, 12:00 PM
Signal je uveo opciju za prijavljivanje i blokiranje spama samo jednim klikom miša direktno sa ekrana zahteva za poruku.
U najranijim verzijama Signala, svaka poruka imala je jednak tretman, bez obzira da li dolazi od člana porodice, prijatelja ili preduzimljivog prevaranta.
U avgustu prošle godine Signal je uveo zahteve za poruke kako bi omogućio novim korisnicima da dopru do drugih korisnika Signala čak i ako nisu u njihovim adresarima, ali i da bi istovremeno omogućio korisnicima da brzo vide više kontekstualnih informacija pre nego što prihvate, izbrišu ili blokiraju poruke od nekoga ko nije u njihovom adresaru.
Iako su korisnici već mogli da blokiraju takve zahteve i izbrišu ih, Signal je sada promenio dijalog za blokiranje kako bi uključio opciju „Prijavi spam i blokiraj“ za prijavljivanje i blokiranje neželjenih poruka.
“Da bi sprečili neželjenu poštu, većina online servisa se oslanja na opsežnu inspekciju sadržaja razgovora u otvorenom tekstu ili detaljnu analizu društvenih grafikona kako bi se utvrdilo ko kome šta govori i da li to treba dozvoliti ili ne”, rekla je kompanija najavljujući novu opciju. “Signal je posvećen vašoj privatnosti i to ne čini, tako da koristimo drugačiji pristup.“.
Kada kliknete na „Prijavi spam i blokiraj“, vaš uređaj će poslati telefonski broj pošiljaoca i ID poruke na servere Signala. Ako isti broj telefona bude prijavljen više puta ili pokazuje znake da se koristi kao platforma za automatizovano slanje poruka, Signal će tražiti dokaz da nije u pitanju bot, koji će blokirati slanje novih poruka sve dok CAPTCHA ili neki drugi test ne bude završen.
Ovakav pristup omogućava Signalu da uspori potencijalne spamere, a istovremeno održava nesmetanu komunikaciju korisnika.
Signal je takođe modifikovao svoje aplikacije da prestanu da linkuju URL-ove prikazane na ekranu zahteva za poruku kako bi se sprečilo da korisnici kliknu na sumnjive linkove i završe na sajtovima na kojima mogu biti prevareni.
Ove promene su dobrodošle s obzirom na priliv miliona novih korisnika koji su prešli na Signal nakon višečasovnog prekida rada Facebooka početkom oktobra. Trenutno Signal ima više od 50 miliona instalacija na Android uređajima i preko 426.000 ocena na Apple App Storeu.
Izdvojeno
Google upozorava na praznične prevare: evo kako se zaštititi
Googleov Gmail, najveći svetski email provajder koji ima više od 2,5 milijardi korisnika, blokira 99,9% neželjene pošte, phishing mejlova i malve... Dalje
Koliko su zaista opasni QR kodovi u emailovima
Oko 60% emailova koji sadrže QR kodove su neželjena pošta (spam), a manji deo njih je „otvoreno zlonamerno“. QR kodovi su postali svepr... Dalje
Tri od četiri emaila sa temom Crnog petka su prevara
77% spam emailova sa temom Crnog petka u 2024. su prevare, dok je ostatak marketinški mamac, upozorila je kompanija Bitdefender. Ovo predstavlja pora... Dalje
Polovina emailova sa temom putovanja koje dobiju korisnici širom sveta su prevara
Sa očekivanom potrošnjom od 2 milijarde dolara ove godine, globalni turizam je na putu ka oporavku. U sajber svetu, ovo stvara brojne mogućnosti z... Dalje
I Yahoo najavio nove mere za bezbedniju e-poštu sa manje neželjenih poruka
Dva najveća svetska email provajdera objavila su istog dana da će preduzeti određene mere da obuzdaju neželjenu poštu. U svom saopštenju, Yaho... Dalje
Pratite nas
Nagrade