LinkedIn odbacuje optužbe korisnika da je hakovao njihove email naloge
Anti-spam, 23.09.2013, 12:04 PM
LinkedIn je odbacio optužbe da je kompanija ulazila u email naloge članova svoje mreže bez njihove dozvole i prikupljala adrese kontakata svojih korisnika.
U tužbi koju su protiv sajta za profesionalno umrežavanje podnela četiri korisnika mreže navodi se da je kompanija hakovala njihove email naloge i preuzela email adrese njihovih kontakata kako bi ih iskoristila za promovisanje svojih servisa.
Pol Perikins, Peni Sempel, En Brendvejn i Erin Egers optužili su LinkedIn za hakovanje njihovih email naloga i preuzimanje email adresa iz kontakata naloga, koje su potom više puta iskorišćene za slanje emailova u njihovo ime u kojima se LinkedIn reklamirao.
To je urađeno bez obaveštavanja korisnika i bez pokušaja da se od njih dobije saglasnost.
LinkedIn je odbacio navode tužbe a Blejk Lavit koji je zadužen za parnične postupke u LinkedIn-u kaže da LinkedIn nikada ne vara bilo koga pretvarajući se da je neko od korisnika, niti ikada šalje poruke i pozivnice za pridruživanje mreži LinkedIn-a u bilo čije ime osim ako korisnik nije dao dozvolu za to.
Od novih korisnika LinkedIn traži email adresu koja će biti korišćena kao korisničko ime. Ako korisnik LinkedIn-a ostavi otvorenim email nalog, LinkedIn se može pretvarati da je korisnik i preuzeti email adrese kontakata sa naloga na svoje servere, navodi se u tužbi. LinkedIn može preuzeti email adrese kontakata i bez zahteva za lozinkom email adrese koja se koristi kao korisničko ime i bez dobijanja pristanka korisnika.
Ako je korisnik LinkedIn-a odjavljen sa email naloga, LinkedIn zahteva korisničko ime i lozinku email naloga za navodnu potvrdu identiteta korisnika, i tada, bez obaveštavanja korisnika i bez njegovog pristanka pokušava da pristupi email nalogu i preuzme email adrese kontakata, tvrde korisnici LinkedIn-a u svojoj tužbi o kojoj će odlućivati Okružni sud u Kaliforniji.
Tužitelji traže da LinkedIn plati štetu kao i da sud zabrani kompaniji ovakvu neetičku praksu prikupljanja email adresa i spamovanja korisnika tih adresa.
Izdvojeno
Google upozorava na praznične prevare: evo kako se zaštititi
Googleov Gmail, najveći svetski email provajder koji ima više od 2,5 milijardi korisnika, blokira 99,9% neželjene pošte, phishing mejlova i malve... Dalje
Koliko su zaista opasni QR kodovi u emailovima
Oko 60% emailova koji sadrže QR kodove su neželjena pošta (spam), a manji deo njih je „otvoreno zlonamerno“. QR kodovi su postali svepr... Dalje
Tri od četiri emaila sa temom Crnog petka su prevara
77% spam emailova sa temom Crnog petka u 2024. su prevare, dok je ostatak marketinški mamac, upozorila je kompanija Bitdefender. Ovo predstavlja pora... Dalje
Polovina emailova sa temom putovanja koje dobiju korisnici širom sveta su prevara
Sa očekivanom potrošnjom od 2 milijarde dolara ove godine, globalni turizam je na putu ka oporavku. U sajber svetu, ovo stvara brojne mogućnosti z... Dalje
I Yahoo najavio nove mere za bezbedniju e-poštu sa manje neželjenih poruka
Dva najveća svetska email provajdera objavila su istog dana da će preduzeti određene mere da obuzdaju neželjenu poštu. U svom saopštenju, Yaho... Dalje
Pratite nas
Nagrade