Dvostepena verifikacija dostupna i korisnicima LinkedIn-a
Društvene mreže, 03.06.2013, 08:54 AM

Nedelju dana posle Twitter-a, i profesionalna društvena mreža LinkedIn ponudila je svom milionskom članstvu dvostepenu verifikaciju naloga, kao dodatnu meru zaštite naloga.
LinkedIn koji je pokrenut 2002. godine sada ima više od 160 miliona korisnika širom sveta koji su povezani preko ove društvene mreže i koji posredstvom ove mreže mogu pronaći posao ili sadržaj koji je vezan za posao koji obavljaju. Zbog ogromnog broja korisnika, LinkedIn je zanimljiv hakerima kao i sve slične platforme.
Pre godinu dana LinkedIn se našao na udaru hakerskih napada prilikom kojih je ukradeno više od 6 miliona enkriptovanih lozinki koje su potom objavljene na internetu.
Zato se i LinkedIn pridružio brojnim kompanijama koje su korisnicima ponudile dvostepenu verifikaciju naloga, među kojima se nalaze Google, Apple, Microsoft, WordPress, Twitter i Evernote.
Iako su svi LinkedIn nalozi već zaštićeni nizom automatskih provera koje treba da spreče pokušaje neovlašćenog pristupanja nalozima, dvostepena verifikacija je ipak dobrodošla kao dodatni sloj zaštite naloga. Kao i u slučaju drugih sajtova, aktivirana dvostepena verifikacija na LinkedIn-u znači da će prilikom pristupanja nalogu sa nepoznatog računara ili uređaja, biti zatražen unos koda koji se šalje putem SMS-a na mobilni telefon vlasnika naloga.
To će značajno otežati posao hakerima koji treba da imaju lozinku naloga koji je meta napada ali i fizički pristup mobilnom telefonu vlasnika naloga.
Da biste aktivirali dvostepenu verifikaciju, u okviru podešavanja naloga (Settings), odaberite Account tab i kliknite na opciju “Manage security settings”.

Izdvojeno
Prevaranti otimaju Facebook naloge pomoću lažnih upozorenja o kršenju autorskih prava
.jpg)
Check Point Research (CPR) je upozorio na novu phishing kampanju, koja je počela otprilike 20. decembra 2024., a koja je prvenstveno fokusirana na ko... Dalje
Korisnici tuže LinkedIn zbog obučavanja AI modela njihovim privatnim porukama bez pristanka korisnika

Korisnici LinkedIn Premium iz SAD tužili su platformu zato što je navodno delila njihove privatne poruke bez njihovog pristanka kako bi obučila mod... Dalje
Zbog lažnih slika Breda Pita koje je generisala veštačka inteligencija, žena ostala bez skoro milion evra

Za En, Francuskinju u svojim pedesetim, 2023. je počela neobično. Dizajnerka enterijera, koja nije imala iskustva sa društvenim mrežama, otvorila ... Dalje
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine

Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima

Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Pratite nas
Nagrade