Polovina korisnika ne ažurira softver na svojim računarima

Vesti, 24.07.2012, 09:38 AM

Polovina korisnika ne ažurira softver na svojim računarima

Prema rezultatima istraživanja koje je sproveo Skype, 40% odraslih ne ažurira softver uvek kada se to zahteva od korisnika, a 25% ispitanika uopšte ne ažurira softver zato što smatra da od toga nema koristi.

Istraživanje koje je sprovedeno pod pokroviteljstvom Skype-a uključilo je 350000 korisnika iz SAD, Velike Britanije i Nemačke.

Četvrtina odraslih ispitanika izjavila je da ne shvata korist od ažuriranja softvera ili da ne znaju šta bi trebalo da urade. Otrpillike isto toliko njih kaže da ne zna kako da proveri da li su dostupna ažuriranja a četvrtina ispitanika kaže da od njih mora biti zatraženo ažuriranje softvera najmanje dva puta pre nego što se odluče da preuzmu i instaliraju nadogradnju.

Anektirani korisnici navodili su različite razloge zbog kojih izbegavaju ažuriranja. Neki su kao razlog zbog koga izbegavaju nadogradnju softvera naveli očekivanje da nova verzija programa ima mnogo bagova i da će program često pucati, dok drugi veruju da će im nadogradnja softvera usporiti računare.

Više od četvrtine ispitanika smatra da proces ažuriranja softvera traje suviše dugo.

Paradoksalno, 45% ispitanika kaže da ne nadograđuje softver zbog brige za bezbednost svojih računara.

Korisnici koji redovno ažuriraju softver naveli su u većini slučajeva razuman motiv zbog koga to čine - 76% njih je reklo da ažurirani softver čuva bezbednost njihovih raunara i štiti ih od virusa i hakera. Kao dugi najčešći razlog za redovno ažuriranje korisnici su navodili stabilniji rad programa zbog manje bagova i novih funkcionalnosti koje donosi nadogradnja programa.

Oko polovine ispitanika je reklo da instalira ažuriranja zato što ih to ne košta ništa.

Skype je naručio ovo istraživanje idući u susret međunarodnoj manifestaciji International Technology Upgrade Week koja počinje u ponedeljak i trajaće nedelju dana. Cilj je podići svest korisnika o važnosti ažuriranja softvera.

skype_ugrade_poster2 - FINAL.jpg


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje