Ako vam se ne sviđa redizajnirani Snapchat, evo zašto ne bi trebalo da se vraćate na prethodnu verziju

Vesti, 14.02.2018, 00:30 AM

Ako vam se ne sviđa redizajnirani Snapchat, evo zašto ne bi trebalo da se vraćate na prethodnu verziju

Redizajn Snapchata naišao je na pretežno negativne reakcije korisnika. Više od 600000 ljudi potpisalo je online peticiju pozivajući Snapchat da se vrati originalnom dizajnu. Ali čak i ako vam se novi Snapchat ne sviđa, ne bi trebalo da se vraćate na prethodnu verziju aplikacije.

Iako je kompanija rekla da nije moguće vratiti se na staru verziju Snapchata, na Twitteru se pojavilo uputstvo korak po korak koje nudi rešenje da nezadovoljni korisnici urade upravo to - da se vrate na prethodnu verziju aplikacije.

Ali to bi korisnike učinilo ranjivim i lakom metom za sajber kriminalce.

Jedan od koraka je isključivanje automatskih ažuriranja aplikacije. Ovo će vam omogućiti da ostanete na verziji Snapchata koju trenutno koristite. Čak i sa isključenim automatskim ažuriranjem, i dalje ćete moći da ažurirate aplikaciju ako sami, svojeručno, odobrite ažuriranje.

Jedini razlog zašto ljudi pokušavaju da se vrate na prethodnu verziju Snapchata je zato što ne žele redizajnirani Snapchat. Ali ako se odreknete redizajniranog Snapchata odričete se i svih budućih ispravki aplikacije Snapchat. Ipak, mnogo korisnika će jednostavno zadržati trenutnu verziju aplikacije i ignorisati sve buduće ispravke.

To je ogroman rizik, kažu stručnjaci za bezbednost koji ističu da korisnici treba da znaju da osim promena koje se tiču izgleda aplikacije, ažuriranja takođe sadrže sigurnosne ispravke.

"Mi preporučujemo ljudima da omoguće automatska ažuriranja. Ovo pomaže u zaštiti uređaja od kriminalaca koji žele da iskoriste slabosti u softveru i aplikacijama za napad na uređaje i krađu vašeg identiteta", kađe Raj Samani iz kompanije McAfee.

Nik Šou, potpredsednik i generalni direktor Norton EMEA, kaže da održavanje softvera i aplikacija ažuriranim "nikada nije bilo toliko važno".

"Korisnici moraju da shvate da takve ispravke obavljaju nebrojeno zadataka, kao što su dodavanje novih i uklanjanje zastarelih funkcija, ali što je još važnije, one ispravljaju otkrivene sigurnosne propuste", rekao je on.

Stručnjaci kažu da je najbolji način da se korisnici zaštite omogućavanje automatskih ažuriranja na telefonu.

Na Androidu možete to uraditi otvaranjem aplikacije Google Play Store, gde u okviru glavnog menija, treba naći Podešavanja i zatim opciju Automatsko ažuriranje aplikacija. Na iOS-u možete to uraditi tako što ćete u podešavanjima uključiti automatska preuzimanja.

"Veoma je važno da aplikacije budu ažurirane, jer one uglavnom čuvaju ogromne količine osetljivih, ličnih podataka - od vaše email adrese do vaših bankovnih podataka", kažu istraživači. "Mnoge ispravke koje izdaju programeri aplikacija imaju nove mere bezbednosti koje su ugrađene kako bi zaštitile korisnike, tako da ako se držite starih verzija mogu biti podložne napadu."


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje