Adobe planira da olakša brisanje Flash kolačića iz browsera
Vesti, 14.01.2011, 10:35 AM
Novi API u browserima trebalo bi da olakša brisanje Flash kolačića iz browsera. Za razliku od kolačića u browseru, Flash kukizi ne mogu biti jednostavno isključeni ili obrisani iz opcije podešavanja browsera. Sve do nedavno, Flash kukizi su ignorisali neka podešavanja browsera koja služe za zaštitu podataka, kao što je “private browsing mode”.
Flash kolačićima se može upravljati preko podešavanja u Flash Player, a oni mogu biti obrisani jedino preko Settings Manager na Adobe-ovom veb-sajtu ili ručnim brisanjem među sistemskim fajlovima u operativnom sistemu.
Novi API, NPAPI: ClearSiteData je rezultat ideje četiri kompanije - Mozilla, Google, Apple i Adobe. NPAPI omogućava brisanje Flash kolačića, poznatih i kao Local Shared Object (LSO) direktno iz podešavanja browsera. API takođe omogućava brisanje svih podataka koje su prikupili dodaci browsera.
Očekuje se da API najpre bude implemetiran u Google Chrome tokom narednih nekoliko nedelja. Dalji planovi kompanije Adobe su da Setting Manager za Flash učini dostupnim preko lokalnih podešavanja u Windowsu, Mac OS X i Linuxu.
Ovaj potez kompanije Adobe je reakcija na kritike onih koji brane pravo korisnika da štite svoje podatke, kao što je Federalna trgovinska komisija (FTC) koja je je “optužila” Fleš kolačiće za kontrlou korisnika, kao i povećanu zloupotrebu.
Izdvojeno
Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata
Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje
Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime
Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje
Piramidalna šema prevare na Telegramu
Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje
Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara
Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje
Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima
Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje
Pratite nas
Nagrade