Adobe kažnjen sa milion dolara zbog hakovanja i krađe podataka korisnika 2013. godine

Vesti, 17.11.2016, 01:00 AM

Adobe kažnjen sa milion dolara zbog hakovanja i krađe podataka korisnika 2013. godine

Kompanija Adobe kažnjena je sa milion dolara zbog hakerskog napada koji se dogodio 2013. godine kada su kompromitovani podaci miliona korisnika jer su napadači uspeli da hakuju server na kome je kompanija čuvala šifrovane brojeve platnih kartica i datume isteka, imena, adrese, korisnička imena i lozinke.

Adobe je tada poslao obaveštenja na email adrese 3,1 miliona korisnika kojima su ukradeni podaci kreditnih kartica, kao i 33 miliona korisnika čije su lozinke kompromitivane.

Istraga je pokazala da Adobe nije na adekvatan način zaštitio korisnike zbog čega je kompanija kažnjena novčanom kaznom u iznosu od milion dolara, a od nje se sada zahteva da uvede nove sigurnosne sisteme koji mogu sprečiti ovakve napade u budućnosti.

Iza ove odluke stalo je 15 američkih država koje su okrivile Adobe ne samo zbog toga što nije primenio sigurnosne sisteme da zaštitu informacija korisnika, već i zbog toga što kompanija nije odmah otkrila napad i tako smanjila štetu.

Države koje su pokrenule istragu u vezi ovog napada, a u kojima živi ukupno 500000 korisnika koji su pogođeni napadom su Arkanzas, Konektikat, Ilinois, Indijana, Kentaki, Merilend, Masačusets, Misuri, Minesota, Misisipi, Severna Karolina, Ohajo, Oregon, Pensilvanija i Vermont.

"Poverenje korisnika koji poveravaju nekoj kompaniji svoje lične podatke trebalo bi da se poštuje", izjavila je državni tužilac Masačusetsa Mavra Hili. "Adobe je doveo u opasnost lične podatke korisnika koji su kompromitovani u napadu, a to je neprihvatljivo. Ova nagodba će dovesti do primene novih praksi koje garantuju da se ovakvi incidenti više neće dogoditi."

Adobe će morati dva puta godišnje da proveri svoju unutrašnju politiku bezbednosti i poboljšati je ako je neophodno kako bi se osiguralo da se slični napadi ne dogode u budućnosti. Petnaest država su zahtevale od Adobea da primeni i dodatne zaštitne mere da bi zaštitio važne informacije korisnika kao što su informacije o kreditnim karticama.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Farmakokriminal na internetu: Facebook, X i Instagram preplavljeni oglasima za kopije poznatih lekova

Hiljade lažnih onlajn apoteka koje prodaju kopije lekova širom sveta, uključujući i kopije popularnog Ozempica, leka za lečenje dijabetesa tipa ... Dalje

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Rusija i Ukrajina na vrhu prvog svetskog indeksa sajber kriminala

Časopis PLOS ONE objavio je 10. aprila naučni rad pod nazivom „Mapiranje globalne geografije sajber kriminala sa svetskim indeksom sajber krim... Dalje

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

Prevare sa lažnim glasovnim porukama u porastu: LastPass objavio detalje o jednom takvom napadu na kompaniju

LastPass je objavio da su prevaranti pokušali da prevare jednog od zaposlenih u kompaniji koristeći lažnu glasovnu poruku izvršnog direktora Last... Dalje

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Istraživanje otkriva da većina ljudi ima između 3 i 10 onlajn naloga, ali stvaran broj bi mogao biti i mnogo veći

Hteli to ili ne, onlajn nalozi su sada sastavni deo naših života. Broj naloga na mreži koje neko ima direktno je propcionalan šansi da postane žr... Dalje