Zbog obmanjivanja korisnika, zabranjene reklame za igre Homescapes i Gardenscapes
Mobilni telefoni, 14.10.2020, 09:30 AM
Britansko nadzorno telo koje kontroliše poštovanje standarda oglašavanja (ASA) zabranilo je dve reklame za mobilne igre zbog toga što obmanjuju korisnike. Reč je o reklamama za igre Homescapes i Gardenscapes programera Playrix.
Reklame prikazuju igru u kojoj korisnici povlače iglice određenim redosledom kako bi rešili zagonetku iako se igre zapravo igraju na potpuno drugačiji način.
ASA je rekla da se ove reklame više ne smeju koristiti.
Poslednjih godina, brojne mobilne igre koriste video oglase koji prikazuju mehanizme slagalica koje ne koriste ili ih jedva koriste, zbog čega se igrači žale.
Homescapes i Gardenscapes se igraju na isti način: dom ili baštu treba obnoviti, a igrači zarađuju resurse koji su im potrebni igrajući igru tipa „spoji tri“, slično drugim popularnim igrama poput Bejewelled ili Candy Crush.
I Homescapes i Gardenscapes su izuzetno popularne igre, sa više od 100 miliona instalacija iz Google Play prodavnice.
Ali igre su često koristile reklame koje prikazuju "mozgalicu" u kojoj se povlače igle da bi se izbegla katastrofa.
Dve Facebook reklame za Homescapes i Gardenscapes, iz marta i aprila ove godine, upućene su ASA na procenu zbog obmanjivanja.
Uprkos kratkom upozorenju na dnu videa da „sve slike ne predstavljaju stvarni način igre“, ASA je stala na stranu ljudi koji su se žalili.
Međutim, i posle zabrane iste reklame se i dalje mogu videti.
Playrix je rekao da je ono što se videlo u reklamama zapravo bilo i u njihovim igrama, ali da igre imaju hiljade nivoa, i da su igre iz reklama bile dostupne samo na svakih 20 nivoa.
Playrix je takođe rekao ASA da „većina korisnika“ prestaje da igra već na početku igre. U aprilu, kada su se pojavile sporne reklame, te mini-igre u igrama bile su „samo na višim nivoima“, što znači da ih većina igrača nikada neće videti.
Kompanija je od tada promenila igru, tako da su ove mini-igre sada bliže početku.
Međutim, ASA je rekla da se oglasi ne smeju ponovo prikazivati i poručila Playrixu da se pobrine da njihove reklame ubuduće reprezentuju njihove igre na pravi način.
Izdvojeno
Bankarski malver sakriven u antivirusnoj aplikaciji
Istraživači kompanije Fox-IT otkrili su novu verziju bankarskog trojanca „Vultur“ za Android koja u odnosu na ranije verzije ima napredn... Dalje
Google uklonio 28 VPN aplikacija sa Google Play koje su Android telefone krišom pretvarale u proksije
Istraživači iz kompanije HUMAN pronašli su na Google Play 28 VPN aplikacija koje pretvaraju Android uređaje u rezidencijalne proksije koji se vero... Dalje
WhatsApp će blokirati skrinšotove za slike profila
WhatsApp je poslednjih godina uveo niz opcija da bi ojačao bezbednost platforme i korisnika. Tako na WhatsAppu možete da delite privatne fotografije... Dalje
Apple popravio dve nove ranjivosti iOS-a koje se koriste u napadima na iPhone uređaje
Apple je ove nedelje objavio hitna bezbednosna ažuriranja kako bi popravio dve ranjivosti nultog dana iOS-a koje su korišćene u napadima na iPhone... Dalje
Signal uveo podršku za korisnička imena u aplikaciji
Signal je uveo podršku za korisnička imena tako da sada svako može dodati opcionalno korisničko ime koje će ih povezati sa drugima bez deljenja ... Dalje
Pratite nas
Nagrade