Zbog prošlogodišnjeg hakovanja Twitter uveo sigurnosne ključeve za zaposlene u kompaniji
Društvene mreže, 28.10.2021, 08:30 AM
Zbog prošlogodišnjeg hakovanja Twitter je uveo sigurnosne ključeve za sve svoje zaposlene i dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) kao obaveznu za pristup internim sistemima.
Zaposleni u kompaniji će umesto SMS ili aplikacije za autentifikaciju za 2FA koristiti sigurnosne ključeve kako bi se sprečili bezbednosni incidenti poput onog koji je Twitter pretrpeo prošle godine.
Nakon hakovanja u julu 2020., Twitter je otkrio da su napadači preuzeli kontrolu nad desetinama naloga poznatih ličnosti i kompanija nakon što su ukrali podatke za prijavljivanje zaposlenih u kompaniji u telefonskom fišing napadu 15. jula 2020.
Grejem Klark, 17-godišnjak koji je priznao da je kriv za napad, iskoristio je verifikovane Twitter naloge kompanija, političara, direktora i poznatih ličnosti za prevaru sa kriptovalutama. Klark je uhapšen je početkom avgusta prošle godine, nekoliko nedelja posle napada.
Twitter je kontinuirano nadograđivao i poboljšavao 2FA podršku platforme poslednjih nekoliko godina, sa fokusom na sigurnosne ključeve kao primarni 2FA metod.
Najpre je 2018. godine kompanija dodala opciju korišćenja sigurnosnih ključeva kao jednu od nekoliko metoda dvofaktorske verifikacije. To je funkcionisalo samo za Twitter.com, ali ne i za mobilnu aplikaciju, pa su nalozi morali da imaju omogućenu još jednu metodu 2FA.
Sledeće godine, Twitter je nadogradio podršku za sigurnosne ključeve na WebAuthn standard, koji obezbeđuje bezbednu autentifikaciju preko veba i omogućava korišćenje 2FA bez telefonskog broja.
2020. godine, dodata je podrška za sigurnosne ključeve na iOS i Androidu, a ove godine i podrška za korišćenje više ključeva na nalozima sa 2FA. Počev od jula, sigurnosni ključevi mogu da se koriste kao jedini 2FA metod dok su svi drugi načini prijavljivanja onemogućeni.
Međutim, uprkos tim naporima, kompanija je letos objavila da je stopa primene 2FA iznenađujuće mala - samo 2,3% svih aktivnih Twitter naloga je omogućilo najmanje jednu 2FA metodu u periodu od jula do decembra 2020. Od 2,3% svih korisnika koji su imali omogućenu 2FA tokom ovog perioda, 79,6% koristilo je SMS 2FA, 30,9% aplikaciju za višefaktorsku autentifikaciju, a samo 0,5% sigurnosni ključ.
Izdvojeno
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima
Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara
Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje
Meta uklonila 2 miliona Facebook, Instagram i WhatsApp naloga umešanih u investicione prevare
Meta je uklonila više od 2 miliona naloga sa Facebooka, Instagrama i WhatsAppa koji su povezani sa tzv. „pig butchering“ prevarama i viso... Dalje
Sud presudio da svaki korisnik Facebooka ima pravo na odštetu od 100 evra zbog curenja podataka
Savezni sud pravde (BGH) u Nemačkoj doneo je presudu prema kojoj hiljade lokalnih korisnika pogođenih masovnom krađom podataka na Facebooku imaju p... Dalje
Pratite nas
Nagrade