Twitter uvodi oznake za bot naloge

Društvene mreže, 13.09.2021, 09:30 AM

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi ljudi mogli da razlikuju automatizovane naloge od naloga koje vode ljudi.

Kompanija je navela primere „dobrih botova“, kao što su nalozi koji vam mogu pomoći da zakažete vakcinaciju ili nalozi koji upozoravaju na prirodne i druge katastrofe.

„Kada znate da su ovi nalozi automatizovani, bolje razumete njihovu svrhu kada komunicirate sa njima“, rekla je kompanija.

U početku, tokom test faze, mali broj programera će biti pozvan da primeni oznake na svoje naloge, a do kraja godine, nova funkcija biće dostupna svim programerima. Za naloge u testu koji su aktivirali oznake, oznaka „Automatizovano“ će se pojaviti na stranicama profila i na samim tvitovima.

Oznake, međutim, neće biti obavezne.

Kompanija će nastaviti da uklanja neautentične naloge za koje smatra da krše pravila platforme.

Botovi su često povezani sa dezinformacijama na platformi i predstavljaju veliki problem za kompaniju.

Studija Univerziteta Karnegi Melon prošle godine pokazala je da skoro polovina naloga na Twitteru koji objavljuju informacije na platformi o pandemiji korona virusa su verovatno automatizovani nalozi.

Twitter je uklonio desetine miliona sumnjivih bot naloga poslednjih godina.

Ipak, Twitter smatra da neki automatizovani nalozi imaju pozitivan uticaj na platformu.

Jedan takav nalog koji je istaknut kao “dobar bot” objavljuje uživo tvitove svaki put kada dođe do zemljotresa u San Francisku.

Twitter smatra da će oznake povećati legitimnost takvih naloga i izgraditi poverenje i transparentnost kod njihove publike.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine

Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine

Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje

Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima

Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima

Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje

Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara

Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara

Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje

Meta uklonila 2 miliona Facebook, Instagram i WhatsApp naloga umešanih u investicione prevare

Meta uklonila 2 miliona Facebook, Instagram i WhatsApp naloga umešanih u investicione prevare

Meta je uklonila više od 2 miliona naloga sa Facebooka, Instagrama i WhatsAppa koji su povezani sa tzv. „pig butchering“ prevarama i viso... Dalje

Sud presudio da svaki korisnik Facebooka ima pravo na odštetu od 100 evra zbog curenja podataka

Sud presudio da svaki korisnik Facebooka ima pravo na odštetu od 100 evra zbog curenja podataka

Savezni sud pravde (BGH) u Nemačkoj doneo je presudu prema kojoj hiljade lokalnih korisnika pogođenih masovnom krađom podataka na Facebooku imaju p... Dalje