Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Društvene mreže, 09.10.2019, 10:00 AM

Twitter se izvinio korisnicima zato što je njihove brojeve telefona koristio za reklame

Twitter je saopštio da su brojevi telefona i email adrese nekih korisnika, koji su korišćeni za zaštitu naloga, kao što je dvofaktorna autentifikacija, možda slučajno korišćeni za ciljane reklame.

Twitter ne zna tačan broj ljudi čiji su podaci korišćeni na ovaj način.

"Lični podaci nikada nisu eksterno deljeni sa našim partnerima ili bilo kim drugim", rekli su iz Twittera. „Od 17. septembra bavili smo se problemom zbog koga se to dogodilo i više ne koristimo telefonske brojeve ili email adrese prikupljene zbog bezbednosti ili u sigurnosne svrhe za reklamiranje.“

Twitterova Prilagođena publika je usluga osmišljena tako da omogućava oglašivačima iz celog sveta da šalju ciljane oglase kupcima koje imaju na svojim marketing listama na osnovu podataka kao što su telefonski brojevi i email adrese.

Ovaj sistem partnerskog oglašavanja, sa druge strane, omogućava oglašivačima da ciljaju korisnike sa lista koje pružaju partneri. Iz Twittera su objasnili da kada bi oglašivač poslao svoju marketing listu, oni su tu listu upoređivali sa ljudima na Twitteru na osnovu njihovih brojeva telefona i email adresa koje su korisnici davali Twitteru zbog zaštite naloga.

"To je bila greška", rekli su iz Twittera. “Veoma nam je žao što se ovo dogodilo i preduzimamo korake kako bismo bili sigurni da nećemo napraviti ponovo ovakvu grešku."

Korisnici koji žele da zatraže više informacija o ovom incidentu mogu se obratiti Twitterovoj Kancelariji za zaštitu podataka putem ovog obrasca.

Nešto slično se dogodilo prošle godine, kada je Facebook napravio kompleksne reklamne profile za sve svoje korisnike koji sadrže sve, od njihovih brojeva telefona za dvofaktornu autentifikaciju do informacija prikupljenih sa profila njihovih prijatelja.

Kasnije je Facebook koristio telefonske brojeve svojih korisnika koji su dodati za dvofaktornu autentifikaciju za potrebe ciljanog oglašavanja oglašivača koji koriste Facebookovu platformu za isporučivanje ciljanih oglasa.

Portparol Facebooka rekao je tada da je kompanija koristila "informacije koje korisnici pružaju da bi ponudila bolje, personalizovanije iskustvo na Facebooku, uključujući i oglase", i da su oni otvoreni u pogledu toga koje informacije prikupljaju, uključujući i kontakt podatke koje ljudi dodaju u svoje naloge, te da korisnici mogu da upravljaju ovim podacima i da ih obrišu u bilo kom trenutku.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine

Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine

Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje

Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima

Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima

Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje

Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara

Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara

Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje

Meta uklonila 2 miliona Facebook, Instagram i WhatsApp naloga umešanih u investicione prevare

Meta uklonila 2 miliona Facebook, Instagram i WhatsApp naloga umešanih u investicione prevare

Meta je uklonila više od 2 miliona naloga sa Facebooka, Instagrama i WhatsAppa koji su povezani sa tzv. „pig butchering“ prevarama i viso... Dalje

Sud presudio da svaki korisnik Facebooka ima pravo na odštetu od 100 evra zbog curenja podataka

Sud presudio da svaki korisnik Facebooka ima pravo na odštetu od 100 evra zbog curenja podataka

Savezni sud pravde (BGH) u Nemačkoj doneo je presudu prema kojoj hiljade lokalnih korisnika pogođenih masovnom krađom podataka na Facebooku imaju p... Dalje