Twitter priznao da je prikazivao više reklama korisnicima sa manjim brojem pratilaca

Društvene mreže, 28.10.2019, 09:00 AM

Twitter priznao da je prikazivao više reklama korisnicima sa manjim brojem pratilaca

Twitter je priznao da je ranije platforma prikazivala više reklama korisnicima sa manje pratilaca. Ideja je bila da se popularnim korisnicima omogući bolji doživljaj, i da se podstaknu da ostanu na platformi.

„Istorijski gledano, korisnici sa velikim brojem pratilaca videli su manje oglasa“, izjavio je portparol Twittera. „Nedavno smo promenili pristup prikazivanju reklama svima koji koriste Twitter i kao rezultat toga, neki će primetiti porast broja reklama koje vide“.

Neki korisnici Twittera već su primetili ovu promenu. Već nedeljama popularni korisnici Twittera žale se kako vide više reklama na platformi. Sada su korisnici ravnopravni a popularniji korisnici koji sada više vide reklama, konačno mogu da vide kako je to biti “plebs” na Twitteru.

Ovo priznanje dolazi posle otkrića kako je kompanija loše rukovala podacima korisnika. Twitter obično traži dozvolu korisnika za deljenje informacija o uređaju koji koriste, Wi-Fi vezi, operativnom sistemu, mobilnom operateru, kao i o tome da li je uređaj nov, što može da znači da je korisnik u potrazi za novim aplikacijama. Ali Twitter je priznao da podešavanje nije radilo kako se očekivalo i da su informacije išle u ruke oglašivača kada to nije trebalo da se dešava.

Sada je taj problem rešen, što je dobro za korisnike, ali loše za kompaniju jer oglašivači žele da prikazuju reklame korisnicima za koje je veća verovatnoća da će potrošti novac na njihove proizvode.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Ozbiljan propust: Instagram beleške namenjene bliskim prijateljima postale vidljive svima

Ozbiljan propust: Instagram beleške namenjene bliskim prijateljima postale vidljive svima

Korisnici Instagrama poslednjih dana masovno prijavljuju kritičan bezbednosni propust zbog kojeg ljudi van njihove liste „Bliski prijatelji&ldq... Dalje

Masovno prikupljanje podataka: LinkedIn podneo tužbu zbog prodaje podataka korisnika platforme

Masovno prikupljanje podataka: LinkedIn podneo tužbu zbog prodaje podataka korisnika platforme

LinkedIn je podneo tužbu protiv softverske firme ProAPIs i njenog izvršnog direktora Rahmate Alama, tvrdeći da kompanija upravlja mrežom sastavlj... Dalje

Zašto bi vas odjavljivanje sa Facebook-a moglo spasiti od prevara i Metinog praćenja

Zašto bi vas odjavljivanje sa Facebook-a moglo spasiti od prevara i Metinog praćenja

Biti stalno prijavljen na Facebook-u deluje praktično - nema kucanja lozinke, odmah ste „unutra“. Ali, ta pogodnost krije ozbiljne bezbed... Dalje

FileFix napad instalira malver StealC preko lažnih Facebook stranica

FileFix napad instalira malver StealC preko lažnih Facebook stranica

Istraživači kompanije Acronis otkrili su novu fišing kampanju koja koristi novi pristup već poznatoj tehnici napada. Metoda, nazvana FileFix, kor... Dalje

Lažna „Meta Verified“ ekstenzija na Facebooku krade naloge

Lažna „Meta Verified“ ekstenzija na Facebooku krade naloge

Istraživači Bitdefendera upozoravaju kreatore sadržaja i vlasnike preduzeća na novu kampanju na platformi Meta (Facebook), gde zlonamerni oglasi n... Dalje