Twitter potvrdio da je testirao personalizovane predloge koga možda treba otpratiti
Društvene mreže, 30.08.2018, 10:00 AM
"Who to Follow" je dobro poznata funkcija Twittera čiji softver automatski preporučuje naloge za koje misli da bi možda želeli da ih zapratite, uzimajući u obzir naloge koje već pratite i sa kojima imate interakciju.
Twitter sada testira funkciju koja predlaže naloge koje biste možda želeli da otpratite. Twitter je ovo potvrdio u izjavi za Slate:
"Znamo da ljudi žele relevatnu vremensku liniju na Twitteru. Jedan od načina da se to uradi jeste da se ljudi koji se ne angažuju redovno (na Twitteru) otprate", rekli su iz kompanije objašnjavajući da su testirali novu funkciju kako bi videli da li korisnici žele da otprate naloge koji nisu redovno aktivni na društvenoj mreži.
Test je trajao samo nekoliko dana, bio je vidljiv malom broju korisnika, nakon čega je okončan, rekao je portparol kompanije. Kompanija je odbila da komentariše da li smatraju da je test bio uspešan i da li bi ova funkcija možda mogla da se pojavi u nekom trenutku u budućnosti.
Twitter je potvrdio da testira novu funkciju kada je nekoliko korisnika objavilo snimke ekrana u sredu popodne, a među njima i Met Navara iz The Next Weba.
Ideja da se predlažu ljudi koje bi korisnici možda voleli da otprate, na prvi pogled, izgleda riskantno. Ljudi verovatno neće biti oduševljeni kad saznaju da softver platforme preporučuje drugima da ih otprate.
Ali iz Twittera kažu da ova funkcija nije namenjena da daje sud o vrednosti nekog naloga. Umesto toga, namera je da vam se pomogne da pročistite spisak naloga koje pratite tako što će vam skrenuti pažnju na neke naloge sa kojima niste mnogo komunicirali.
Izgleda da je test deo aktuelnih napora Twittera da poveća angažman i zadovoljstvo korisnika pomoću softvera za personalizaciju njihovih feedova.
U teoriji, predlozi koga možda treba otpratiti imaju smisla kao dodatak algoritmu vremenske linije, jer vam daju veću kontrolu u smislu toga šta ćete videti na svom feedu, iako zapravo algoritam donosi svoje odluke na osnovu vašeg ponašanja.
Izdvojeno
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima
Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara
Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje
Meta uklonila 2 miliona Facebook, Instagram i WhatsApp naloga umešanih u investicione prevare
Meta je uklonila više od 2 miliona naloga sa Facebooka, Instagrama i WhatsAppa koji su povezani sa tzv. „pig butchering“ prevarama i viso... Dalje
Sud presudio da svaki korisnik Facebooka ima pravo na odštetu od 100 evra zbog curenja podataka
Savezni sud pravde (BGH) u Nemačkoj doneo je presudu prema kojoj hiljade lokalnih korisnika pogođenih masovnom krađom podataka na Facebooku imaju p... Dalje
Pratite nas
Nagrade