Twitter izmenio proces resetovanja lozinke i najavio blokiranje sumnjivih prijavljivanja na naloge

Društvene mreže, 09.05.2014, 09:15 AM

Twitter izmenio proces resetovanja lozinke i najavio blokiranje sumnjivih prijavljivanja na naloge

Twitter je juče saopštio da je unapredio proces promene lozinke da bi olakšao pristup nalogu u slučaju kada korisnik zaboravi lozinku.

Novi proces resetovanja lozinke omogućava korisniku da odabere email adresu ili broj telefona koji će biti povezani sa nalogom i na koje će Twitter poslati obaveštenje o resetovanju lozinke.

Korisnici Twittera često naiđu na problem prilikom resetovanja lozinke kada promene broj telefona, ili su na putu pa nemaju pristup uređajima koje obično koriste ili kada im je stara email adresa povezana sa Twitter nalogom. Sada če korisnici imati mogućnost izbora. Osim toga, Twitter će olakšati resetovanje lozinke na iOS i Android uređajima a korisnicima će biti ponuđeni i saveti koji treba da im pomognu da poboljšaju bezbednost svojih naloga.

Mnogi korisnici koriste istu lozinku za pristup različitim sajtovima. Mnogi nisu svesni, a oni koji jesu svesno ignorišu rizike takve prakse. Kompromitovanje jednog naloga kome se pristupa sa istom lozinkom kojom se pristupa na primer i Twitter nalogu omogućava napadačima pristup Twitter nalogu. Da bi se sprečio takav razvoj događaja, Twitter će analizirati pokušaje prijavljivanja na naloge, uzimajući u obzir informacije o lokaciji, uređaju koji se koristi prilikom pristupanja nalogu i istoriju prijavljivanja, i na taj način identifikovati sumnjive aktivnosti.

Ako se pokušaj prijavljivanja na nalog Twitteru učini sumnjivim, korisniku će biti postavljeno pitanje o nalogu, neko na koje odgovor može znati samo vlasnik naloga, da bi se zaštitila bezbednost naloga i proverio identitet onoga koji se prijavljuje na nalog.

Twitter će u takvim slučajevima poslati email sa obaveštenjem o neobičnoj aktivnosti tako da korisnik može reagovati i promeniti lozinku.

Iako za ovakve promene koje su bile neophodne nikada nije kasno, pitanje je zašto su korisnici Twittera toliko dugo čekali na njih.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Korisnici tuže LinkedIn zbog obučavanja AI modela njihovim privatnim porukama bez pristanka korisnika

Korisnici tuže LinkedIn zbog obučavanja AI modela njihovim privatnim porukama bez pristanka korisnika

Korisnici LinkedIn Premium iz SAD tužili su platformu zato što je navodno delila njihove privatne poruke bez njihovog pristanka kako bi obučila mod... Dalje

Zbog lažnih slika Breda Pita koje je generisala veštačka inteligencija, žena ostala bez skoro milion evra

Zbog lažnih slika Breda Pita koje je generisala veštačka inteligencija, žena ostala bez skoro milion evra

Za En, Francuskinju u svojim pedesetim, 2023. je počela neobično. Dizajnerka enterijera, koja nije imala iskustva sa društvenim mrežama, otvorila ... Dalje

Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine

Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine

Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje

Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima

Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima

Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje

Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara

Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara

Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje