Twitter implementirao DMARC standard za borbu protiv fišinga
Društvene mreže, 22.02.2013, 07:36 AM
Korisnici Twitter-a su neprestano izloženi fišing napadima. Fišeri šalju emailove na adrese korisnik Twitter-a koji su sa manje ili više uspeha dizajnirani tako da izgledaju kao emailovi koje šalje Twitter. Cilj fišera je da na prevaru korisnike odvedu na lažne web sajtove koji podsećaju na Twitter.com, kako bi tamo ostavili svoje podatke, korisničko ime i šifru.
Zato je Twitter početkom meseca implementirao DMARC standard koji treba da spreči ili bar oteža posao napadačima koji šalju ovakve lažne emailove. DMARC je relativno novi protokol koji treba da spreči zloupotrebu emailova.
DMARC („Domain-based Message Authentication, Reporting & Conformance“) je standard za implementaciju SPF (Sender Policy Framework) i DKIM (DomainKeys Identified Mail) sistema za proveru email poruka.
Tehnologija se koristi da bi se proverilo da li je email poslat sa adrese pošiljaoca, npr. da li @twitter.com zaista dolazi sa servera ovlašćenih za slanje emailova u ime twitter.com.
Cilj DMARC standarda je da se postigne ista implementacija ovih sistema od strane vodećih provajdera email usluga i drugih kompanija koje će imati koristi od provere validnosti emailova.
DMARC podržavaju vodeća četiri email provajdera, Google (Gmail), Microsoft (Outlook.com/Hotmail), Yahoo (Yahoo Mail) i AOL, ali i servisi kao što su Facebook, PayPal i Amazon.
Iako će pomoći email provajderima da blokiraju emailove sa lažnih @twitter.com adresa, Twitter-ova podrška za DMARC neće moći da spreči fišere da šalju emailove sa drugih email adresa. To znači da korisnici i dalje moraju biti oprezni sa emailovima koje im šalje Twitter jer je moguće da iza nekog takvog emaila stoji neko drugi.
DMARC je nedavno proslavio prvu godišnjicu svog postojanja, a grupa organizacija koja nadgleda razvoj i usvajanje standarda, objavila je da je on već pomogao da se zaštiti 60% inbox-ova širom sveta od spama i fišinga. Više od 325 miliona takvih poruka blokirano je u novembru i decembru prošle godine upravo iz razloga što su vodeći email provajderi ali i oni servisi koji šalju emailove svojim korisnicima implementirali DMARC.
Izdvojeno
Korisnici tuže LinkedIn zbog obučavanja AI modela njihovim privatnim porukama bez pristanka korisnika
Korisnici LinkedIn Premium iz SAD tužili su platformu zato što je navodno delila njihove privatne poruke bez njihovog pristanka kako bi obučila mod... Dalje
Zbog lažnih slika Breda Pita koje je generisala veštačka inteligencija, žena ostala bez skoro milion evra
Za En, Francuskinju u svojim pedesetim, 2023. je počela neobično. Dizajnerka enterijera, koja nije imala iskustva sa društvenim mrežama, otvorila ... Dalje
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima
Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara
Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje
Pratite nas
Nagrade