Nova Facebook funkcija će vam omogućiti da očistite svoj profil od onoga što biste voleli da nikad niste objavili
Društvene mreže, 03.06.2020, 09:30 AM

Facebook je juče predstavio novi alat koji će vam omogućiti da uredite svoj profil tako da on bolje odražava “ko ste danas”.
Nova funkcija će omogućiti korisnicima da očiste svoje profile i da sklone stare objave koje možda više ne žele da dele sa svojim kontaktima na društvenoj mreži. Nazvan “Manage Activity”, novi alat je idealan za periode promena, na primer kada posle završene srednje škole ili fakulteta počinjete da tražite posao ili želite da bivšu ljubav ostavite iza sebe.
Korisnici su ranije mogli obrisati objave ili promeniti podešavanja tako da su određene objave bile vidljive samo njima. Nova funkcija ima za cilj da pojednostavi ovaj proces. Korisnici mogu da pregledaju, obrišu ili arhiviraju objave grupno ili pojedinačno. Pored toga, Facebook nudi i filtere koji treba da pomognu korisnicima da sortiraju i pronađu ono što traže, poput objava sa određenim ljudima ili objava iz određenog perioda.
Objave premeštene u smeće ostaće tamo 30 dana za slučaj da se korisnici predomisle. Objave će posle isteka tog perioda biti obrisane, osim ako pre toga ne odlučite da ih ručno obrišete ili vratite.
Arhivirane objave ostaju vidljive samo korisniku, ali ne i njegovim Facebook prijateljima ili javnosti. Na primer, možete arhivirati objavu koju ste napravili dok ste bili u srednjoj školi, i koja vam je i dalje zabavna, ali ne želite više da je drugi vide na vašem profilu.
Nova funkcija će najpre biti dostupna samo u mobilnoj aplikaciji Facebook i Facebook Lite, a kasnije i u desktop verziji.
Funkcija je odgovor Facebooka na višegodišnje kritike na račun kompanije zbog njenog odnosa prema privatnosti korisnika. Funkcija ne kontroliše informacije koje Facebook ima o vama, već ono što vaši kontakti mogu da saznaju o vama od Facebooka.
Brisanje objava sa Facebooka ne znači uvek da kompanija briše objave sa svojih servera. Neki se podaci mogu izbrisati samo kada korisnici trajno izbrišu svoje naloge. Ako korisnici pokrenu nove naloge nakon što obrišu stare, kompaniji neće biti potrebno mnogo vremena da prikupi nove podatke kako bi im prikazala relevatne reklame prilagođene njihovim interesovanjima.

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade