Meta uvodi novo ograničenje za oglase koji se na Facebooku i Instagramu prikazuju maloletnim korisnicima

Društvene mreže, 12.01.2023, 12:30 PM

Meta uvodi novo ograničenje za oglase koji se na Facebooku i Instagramu prikazuju maloletnim korisnicima

Meta, u čijem su vlasništvu Facebook i Instagram, već je ukinula opciju da oglašivači mogu prikazivati tinejdžerima oglase na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti, a od februara, tinejdžerima će biti prikazivani oglasi samo na osnovu godina i lokacije. Meta je rekla da želi da „tinejdžeri vide oglase koji su namenjeni njihovom uzrastu i proizvode i usluge koji su dostupni tamo gde žive“, navodi se u saopštenju objavljenom na blogu kompanije.

Uklanjanje pola kao opcije ciljanja prati ranije promene u načinu na koji oglašivači mogu da dopru do maloletne publike, uključujući i uklanjanje mogućnosti ciljanja tinejdžera na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti.

Meta je takođe rekla da prethodne objave i lajkovi na Instagramu i Facebooku neće informisati o tome koje vrste oglasa tinejdžeri gledaju.

Kompanija je rekla da će tinejdžeri od marta imati na raspolaganju kontrole i resurse „specifične za tinejdžere“, uključujući opciju da označe vrste oglasa koje radije ne bi da vide i da saznaju više o tome kako funkcioniše oglašavanje u Metinim aplikacijama, saopštila je kompanija.

Standardi o oglašavanju Mete već zabranjuju oglase za alkoholna pića ili proizvode za mršavaljenje za mlađe od 18 godina, a u nekim zemljama ta starosna granica je i viša.

Meta je rekla da tinejdžeri nisu u stanju da kao odrasli donose odluke o tome kako se njihovi onlajn podaci koriste za oglašavanje, posebno kada je u pitanju pokazivanje proizvoda koji se mogu kupiti.

Kompanija je godinama kritikovana da nije učinila dovoljno da zaštiti tinejdžere koji koriste njene aplikacije.

Naslovna fotografija: Meta


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Evropol i šefovi evropskih policija zabrinuti zbog enkripcije na platformama društvenih mreža

Evropol i šefovi evropskih policija zabrinuti zbog enkripcije na platformama društvenih mreža

Šefovi evropskih policija pozvali su i industriju i vlade na hitnu akciju kako bi se zaštitila javna bezbednost na platformama društvenih mreža, i... Dalje

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje