Instagram testira skrivanje lajkova, korisnicima se ova promena dopada
Društvene mreže, 23.07.2019, 01:00 AM

Instagram je u aprilu najavio veliku promenu: korisnici u Kanadi će testirati novu funkciju koja sakriva broj lajkova koji imaju njihove objave. Reakcije su bile različite ali bilo je i onih koji su bili zabrinuti zbog toga kako će ovo promeniti način na koji koristimo Instagram. Ali nakon nekoliko meseci testiranja, izgleda da se ova promena ljudima dopada.
Zadovoljni korisnici kažu da su sada više fokusirani na sadržaj koji objavljuju i da su manje opterećeni brojem lajkova i utiskom koji taj broj ostavlja na druge korisnike. Takođe, korisnici kažu da sada češće postavljaju one što žele, umesto onoga za šta znaju da će dobiti mnogo lajkova.
Ljudi u test grupi još uvek mogu da vide broj onih koje su njihove objave privukle, naravno, kada to žele. Međutim, svi drugi ne mogu. Instagram kaže da je cilj da se ljudi “fokusiraju na fotografije i video zapise koje dele, a ne na to koliko lajkova dobijaju”.
Korisnici se automatski uključuju u grupu koja testira novu funkciju ali se mogu isključiti iz nje. Kompanija tek treba da podeli podatke o tome kako je uticalo sakrivanje lajkova na navike korisnika u vezi sa objavljivanjem sadržaja, ali prošle nedelje Instagram je proširio test na još šest zemalja, što ukazuje na to da su rezultati ohrabrujući.
Za kompanije ili kreatore sadržaja, promena nije donela veliku razliku. Njihovi nalozi i dalje daju veoma detaljne podatke, uključujući i to koliko je ljudi otpratilo njihove naloge određenog dana. Osim toga, oni i dalje mogu da vide broj lajkova za svoje objave.
Lajkovi su bili sastavni deo Instagrama od samog početka. Neke ljude su izdigli iz gomile, a neki su ostali tu gde su i bili. Lajkovi su služili kao lakmus papir za sadržaj. Iako je sakrivanje lajkova moglo biti nagla, nepoželjna promena, korisnici je izgleda vole, i to može postati jedna od najvećih promena koje je platforma napravila svih ovih godina.

Izdvojeno
Meta uvodi nove opcije za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a
Kompanija Meta predstavila je nove alate za zaštitu korisnika WhatsApp-a i Messenger-a od prevara. Cilj je da se spreče situacije u kojima prevarant... Dalje
Lažni TikTok tutorijali kradu lozinke

Sajber kriminalci koriste TikTok video-uputstva koja izgledaju kao vodiči za besplatnu aktivaciju popularnih programa i servisa, kao što su Windows,... Dalje
Ozbiljan propust: Instagram beleške namenjene bliskim prijateljima postale vidljive svima

Korisnici Instagrama poslednjih dana masovno prijavljuju kritičan bezbednosni propust zbog kojeg ljudi van njihove liste „Bliski prijatelji&ldq... Dalje
Masovno prikupljanje podataka: LinkedIn podneo tužbu zbog prodaje podataka korisnika platforme

LinkedIn je podneo tužbu protiv softverske firme ProAPIs i njenog izvršnog direktora Rahmate Alama, tvrdeći da kompanija upravlja mrežom sastavlj... Dalje
Zašto bi vas odjavljivanje sa Facebook-a moglo spasiti od prevara i Metinog praćenja

Biti stalno prijavljen na Facebook-u deluje praktično - nema kucanja lozinke, odmah ste „unutra“. Ali, ta pogodnost krije ozbiljne bezbed... Dalje
Pratite nas
Nagrade