Instagram će ograničiti objave koje reklamiraju nove metode estetske hirurgije i proizvode za mršavljenje

Društvene mreže, 19.09.2019, 08:30 AM

Instagram će ograničiti objave koje reklamiraju nove metode estetske hirurgije i proizvode za mršavljenje

Instagram će ograničiti korisnicima mlađim od 18 godina da vide postove koji promovišu proizvode za mršavljenje ili metode estetske hirurgije.

U nekim slučajevima objave mogu biti i uklonjene. Instagram će primeniti starosno ograničenje u slučajevima kada postovi uključuju podsticaj na kupovinu ili sadrže cene proizvoda. Kompanija će u potpunosti ukloniti postove ako se u njima iznose tvrdnje o čudesnim efektima određenih dijeta ili proizvoda za mršavljenje i ako su povezani sa komercijalnom ponudom, kao što je kod za popust.

Instagramove smernice i pravila za oglašavanje nikada nisu dozvoljavale promociju ovih proizvoda, navodi se u izjavi kompanije, ali činjenica da ovaj kontroverzni marketing ima sve veće uporište među influencerima i slavnim ličnostima podstakla je kompaniju na dodatne korake. Ova politika će uticati i na Instagram i na Facebook.

Promena politike deo je pokušaja Instagrama da platforma postane „pozitivno mesto za sve“ i da se „smanji pritisak koji ljudi ponekad mogu da osete zbog društvenih medija“, izjavila je direktorka za javnu politiku Instagrama Ema Kolins.

Kompanija je odlučila da primenjuje novu politiku zbog aktuelnih polemika o „ulozi koju društveni mediji mogu igrati u stvaranju pritiska na ljude da izgledaju ili se ponašaju na određeni način.“ Kompanija traži od ljudi da prijave takve objave ili slučajeve gde se krši nova politika. Iz Instagrama kažu da će se politika "razvijati po potrebi”, ali da oni veruju “da je ovo pozitivan korak u zaštiti ljudi na Instagramu”.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje