Facebook započinje verifikaciju profila i fan stranica poznatih ličnosti i brendova
Društvene mreže, 30.05.2013, 08:26 AM
Facebook je u sredu saopštio da će započeti proveru profila poznatih ličnosti kako bi mogao da garantuje korisnicima društvene mreže da su profili autentični. Isti postupak biće uskoro primenjen i za fan stranice.
Kompanija će ove nedelje započeti proveru stranica nakon čega će onim autentičnim biti dodeljene bele i plave markice, slične onoj koju imaju Twitter nalozi poznatih ličnosti i kompanija.
Iz kompanije kažu da neće prihvatati prijave ili zahteve za verifikaciju, i da su trenutno samo profili i stranice male grupe istaknutih ličnosti predmet provere. Među verifikovanim stranicama nalaze se stranice američkog predsednika Baraka Obame, Džastina Bibera, Selene Gomez i drugih. Iako ne možete poslati zahtev za verifikaciju svog naloga ili stranice, možete prijaviti lažni nalog.
Verifikovani nalozi su korisno sredstvo u borbi protiv prevara u kojima se koriste tehnike društvenog inženjeringa. Poznatim korisnicima Twitter-a već dugo je na raspolaganju ova mogućnost.
Poznatim ličnostima verifikovani nalozi omogućavaju da razdvoje oficijalne profile i fan stranice od onih koje otvaraju fanovi, ali i garantuju autentičnost vesti i objava na Facebook-u.
Iz kompanije su rekli da će ovu uslugu omogućiti i brendovima.
I korisnici će imati korist od toga, jer će biti sigurni da prate autentične naloge poznatih ličnosti i da nema mogućih bezbednosnih rizika, kao što se često dešavalo u prošlosti sa spamom ili linkovima za druge sajtove na kojima se ponekad mogu naći malveri.
Izdvojeno
Korisnici tuže LinkedIn zbog obučavanja AI modela njihovim privatnim porukama bez pristanka korisnika
Korisnici LinkedIn Premium iz SAD tužili su platformu zato što je navodno delila njihove privatne poruke bez njihovog pristanka kako bi obučila mod... Dalje
Zbog lažnih slika Breda Pita koje je generisala veštačka inteligencija, žena ostala bez skoro milion evra
Za En, Francuskinju u svojim pedesetim, 2023. je počela neobično. Dizajnerka enterijera, koja nije imala iskustva sa društvenim mrežama, otvorila ... Dalje
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima
Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara
Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje
Pratite nas
Nagrade