Facebook razvija aplikaciju za anonimnu interakciju i komunikaciju korisnika
Društvene mreže, 08.10.2014, 09:14 AM
Facebook razvija samostalnu aplikaciju koja će omogućiti njegovim korisnicima anonimnu interakciju i komunikaciju. Ako se ispostavi da je vest o ovoj aplikaciji istinita, to će biti ogromno odstupanje od tradicionalnog pristupa kompanije kada je povezivanje ljudi u pitanju, imajući u vidu Facebookovo insistiranje da korisnici društvene mreže koriste pravo ime i identitet.
Nova Facebookova mobilna aplikacija omogućiće korisnicima interakciju bez korišćenja pravih imena, saznaje New York Times od izvora iz kompanije koji su insistirali na anonimnosti jer nisu ovlašćeni da govore o ovom projektu.
Očekuje se da aplikacija bude objavljena u narednim nedeljama.
Aplikacija bi trebalo da omoogući korisnicima da koriste različite pseudonime sa kojima mogu učestvovati u diskusijama o različitim temamama u kojima možda ne bi učestvovali ili bi se osećali nelagodno kada bi morali da koriste svoja prava imena.
U ovom trenutku veoma se malo zna o novoj Facebookovoj aplikaciji. Ne zna se kako će se zvati, kao ni kakva će biti interakcija nove aplikacije sa glavnim Facebooovim sajtom. Nepoznato je i da li će nova aplikacija omogućiti anonimno deljenje fotografija, kao ni kako će prijateljske interakcije i postojeće prijateljske veze funkcionisati.
Nije jasno ni kako će Facebook zaštititi korisnike od spamera i trolova koji će pokušati da iskoriste novi servis. Faceboook godinama insistira na politici koja obavezuje korisnike da koriste prava imena kako bi sprečio zloupotrebe društvene mreže.
Ono što se zna je da projektom razvoja aplikacije rukovodi Džos Miler, menadžer proizvoda u Facebooku koji se pridružio kompaniji kada je Facebook kupio Branch, njegov startup koji je fokusiran na male, online grupe za diskusiju.
Portparol Facebooka je rekao da njegova kompanija ne komentariše glasine i nagađanja, a Miler nije odgovorio na zahtev za komentar koji mu je uputio New York Times.
Izdvojeno
Korisnici tuže LinkedIn zbog obučavanja AI modela njihovim privatnim porukama bez pristanka korisnika
Korisnici LinkedIn Premium iz SAD tužili su platformu zato što je navodno delila njihove privatne poruke bez njihovog pristanka kako bi obučila mod... Dalje
Zbog lažnih slika Breda Pita koje je generisala veštačka inteligencija, žena ostala bez skoro milion evra
Za En, Francuskinju u svojim pedesetim, 2023. je počela neobično. Dizajnerka enterijera, koja nije imala iskustva sa društvenim mrežama, otvorila ... Dalje
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima
Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara
Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje
Pratite nas
Nagrade