Facebook najavio anonimno prijavljivanje
Društvene mreže, 05.05.2014, 01:37 AM
Na konferenciji F8 koju Facebook organizuje jednom godišnje za svoje inženjere i programere, kompanije je najavila da će uskoro korisnicima ponuditi mogućnost anonimnog prijavljivanja korisnika na aplikacije drugih proizvođača.
“Ljudi nam govore da su ponekad zabrinuti zbog deljenja informacija sa aplikacijama i da žele više izbora i kontrole nad tim koje lične podatke aplikacije dobijaju”, rekli su iz Facebooka najavljujući da će želja korisnika uskoro biti ispunjena.
Anonimno prijavljivanje će omogućiti korisnicima da isprobaju aplikacije bez deljenja bile koje informacije sa Facebook profila. Korisnici će moći da odaberu da dele više informacija sa aplikacijom od nekog kasnijeg datuma.
Ovo nije jedina novina kada je reč o prijavljivanju. Korisnici će moći da odaberu i koje informacije žele a koje ne žele da dele sa aplikacijom prilikom prijavljivanja sa Facebook nalogom, ali i da onemoguće da aplikacija objavljuje sadržaj u njihovo ime.
Ovi noviteti korisnicima će biti dostupni u narednih nekoliko meseci. Međutim, već sada se korisnici mogu prijaviti za beta verziju “Anonimnog prijavljivanja”.
Stručnjaci kažu da ovaj potez Facebooka nije samo rezultat želje kompanije da izađe u susret rastućim zahtevima korisnika za privatnošću. Izbor anonimnog prijavljivanja znači da će informacije koje korisnici ne žele da dele sa aplikacijama i dalje prikupljati Facebook zbog prikazivanja relevantnih reklama. Reklame će se prikazivati unutar aplikacija, a Facebook će prihod deliti sa programerima aplikacija.
Facebook prati trendove, pa i trend većih zahteva korisnika u pogledu privatnosti na internetu i kontrole nad njihovim online identitetima. Ipak, cilj je i dalje da se zaradi više. Očekuje se da anonimno prijavljivanje donese više registracija jer će ljudi biti manje zabrinuti za privatnost. Osim toga, podaci korisnika će na ovaj način ostati izvan domašaja programera, što znači da će oni morati da plate za te informacije.
Izdvojeno
Korisnici tuže LinkedIn zbog obučavanja AI modela njihovim privatnim porukama bez pristanka korisnika
Korisnici LinkedIn Premium iz SAD tužili su platformu zato što je navodno delila njihove privatne poruke bez njihovog pristanka kako bi obučila mod... Dalje
Zbog lažnih slika Breda Pita koje je generisala veštačka inteligencija, žena ostala bez skoro milion evra
Za En, Francuskinju u svojim pedesetim, 2023. je počela neobično. Dizajnerka enterijera, koja nije imala iskustva sa društvenim mrežama, otvorila ... Dalje
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima
Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara
Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje
Pratite nas
Nagrade