Facebook konačno uvodi podršku putem ćaskanja uživo za ljude koji ne mogu da pristupe svom nalogu
Društvene mreže, 13.12.2021, 09:30 AM
Ako vam je Facebook nalog nekada bio zaključan, onda znate koliko je to frustrirajuće iskustvo. Sada je kompanija najavila da će konačno uvesti ćaskanje uživo sa podrškom kako bi pomogla korisnicima da povrate pristup svojim nalozima. Međutim, ova funkcija se trenutno testira samo sa malim brojem korisnika, konrektno sa kreatorima sadržaja u Sjedinjenim Državama, što znači da većini korisnika ova opcija neće biti dostupna još neko vreme, ako uopšte ikada bude dostupna svima.
“Započeli smo mali test podrške putem ćaskanja uživo za kreatore koji govore engleski u Sjedinjenim Državama i koji još nemaju dodeljenog menadžera za odnose iz Mete koji bi im pomogao u pitanjima koja mogu imati o Facebooku ili Instagramu. Kreatori mogu pristupiti namenskom sajtu za podršku kreatorima kada su prijavljeni preko Facebooka. Tamo mogu da razgovaraju uživo sa agentom za podršku radi pomoći o raznim pitanjima, od statusa isplate do pitanja o novoj funkciji kao što je Reels. Ovo je za sada samo mali test, a kako se budemo širili, kreatori će dobiti pozivnicu na Facebooku ili Instagramu da se pridruže testu i istraže novo iskustvo podrške”, rekla je kompanija.
Kompanija je najavila i seriju vebinara o bezbednosti naloga na Facebooku. Facebook želi da spreči da vlasnici naloga postanu žrtve prevaranta koji tvrde za novac mogu da im pomognu da vrate blokirani nalog.
Izveštaj BuzzFeeda iz avgusta opisuje podzemnu ekonomiju iza koje stoje ljudi koji tvrde da imaju veze u kompaniji Meta (nekada Facebook) i pokušavaju da naplate pomoć u vraćanju naloga. Ljudima koji koriste društvene medije za posao, nekada se čini da nemaju drugog izbora osim da plate, posebno kada postojeći kanali korisničke podrške ne reaguju.
„Svako ko kaže da može da pomogne ljudima da se vrate na svoj nalog najverovatnije to radi sa zlom namerom, to jest, da prevari osobu sa druge strane“, kaže Facebook.
Facebook kaže da će ćaskanje uživo sa podrškom biti pre svega usmereno na ljude koji ne mogu da se prijave na nalog.
Ako se ova funkcija pokaže korisnom, možda Facebook razmotri njeno uvođenje svim korisnicima. Čak i ako ne koristimo Facebook za posao, lepo bi bilo imati mogućnost da na ovaj način komuniciramo sa kompanijom u slučaju kada nešto krene naopako.
Izdvojeno
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima
Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara
Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje
Meta uklonila 2 miliona Facebook, Instagram i WhatsApp naloga umešanih u investicione prevare
Meta je uklonila više od 2 miliona naloga sa Facebooka, Instagrama i WhatsAppa koji su povezani sa tzv. „pig butchering“ prevarama i viso... Dalje
Sud presudio da svaki korisnik Facebooka ima pravo na odštetu od 100 evra zbog curenja podataka
Savezni sud pravde (BGH) u Nemačkoj doneo je presudu prema kojoj hiljade lokalnih korisnika pogođenih masovnom krađom podataka na Facebooku imaju p... Dalje
Pratite nas
Nagrade