Facebook i Twitter - protokoli za preminule korisnike
Društvene mreže, 12.08.2010, 00:15 AM
Twitter nedavno je objavio protokol namenjen porodicama i prijateljima preminulih korisnika. U uputstvu naslovljenom sa “Kako kontaktirati Twitter u vezi preminulog korisnika” koje se nalazi na strani za podršku korisnicima od zainteresovane strane se zahteva da pošalje svoje kontakt podatke (ime i prezime, email adresu) i da se izjasni u kom je odnosu sa preminulim korisnikom. Takođe, treba poslati korisničko ime i link ka stranici Twitter profila i najzad dokaz da je korisnik zaista preminuo (umrlicu ili članak iz novina).
Na zahtev zainteresovane strane, kompananija može dostaviti backup javnih tweet-ova preminulog ili potpuno obrisati nalog.
Facebook već ima protokol za preminule korisnike koji se može naći ovde. Facebook omogućava da profil preminulog korisnika bude uklonjen ili pak da postane neka vrsta virtuelnog spomenika koji će biti dostupan samo određenim korisnicima koji će moći da ga vide ili nađu u pretrazi. Tako članovi porodice i prijatelji mogu na zidu Facebook profila preminulog odavati poštu.
Nekim našim čitaocima će sve ovo izgledati kao preterivanje, ali ovo jeste realnost imajući u vidu činjenicu da društvene mreže imaju sve više korisnika starije životne dobi. Svaki četvrti stanovnik Srbije ima Facebook profil. Jasno je da se ne radi uvek o tinejdžerima. Čak i ako internet profili nisu prva briga ožalošćenih, pre ili kasnije i oni dođu na red. S obzirom da većina ljudi misli da je u takvim slučajevima potrebno znati lozinku za pristup profilu preminulog kako bi se nalog ugasio ili zaključao, ovo samo znači da ne moramo, za svaki slučaj, testamentom ostavljati svoje login podatke sa društvenih mreža.
Izdvojeno
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Pratite nas
Nagrade