Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama
Društvene mreže, 22.09.2021, 11:30 AM
Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi isključivo pitanjima bezbednosti. Ovo je odgovor kompanije na seriju članaka Wall Street Journala u kojima se navodi da je Facebook znao za brojne ozbiljne probleme na platformi poput lažnih informacija o COVID-19 i negativnih efekata na mentalno zdravlje mlađih korisnika Instagrama, ali je odložio njihovo rešavanje zbog straha da će time oslabiti interakcije sa svojim platformama.
Izvršni direktor Facebooka Nik Kleg je tokom vikenda objavio odgovor na pisanje WSJ-a, optužujući list za „namernu pogrešnu karakterizaciju” onoga što kompanija pokušava da učini.
Kompanija je koristila gore navedene brojeve kako bi pokazala kako se rešavaju problemi na Facebooku i Instagramu, rekavši da u izveštaju WSJ nema „važnog konteksta“ o složenim pitanjima.
„Ranije se nismo dovoljno rano bavili izazovima bezbednosti u procesu razvoja proizvoda. Ali mi smo iz temelja promenili taj pristup”, rekao je Facebook na blogu ističući da sada u timovima koji razvijaju proizvode imaju timove koji se posebno bave pitanjanjima bezbednosti i zaštite, što omogućava kompaniji da se pozabavi ovim pitanjima tokom procesa razvoja proizvoda, a ne nakon njega.
Veći deo ovog drugog odgovora Facebooka na navode iz WJS-a koji je objavljen juče je u pozitivnijem svetlu. Kompanija se nije fokusirala se na to da li se delovalo prekasno, već na načine na koje se na kraju reagovalo, poput uklanjanja 20 miliona postova sa lažnim informacijama o COVID-19 i sastavu vakcina i blokiranja 3 milijarde lažnih naloga u prvoj polovini 2021.
Ako su ove tvrdnje tačne, to znači da je kompanija učetvorostručila broj zaposlenih u toj oblasti od 2017. godine, kada je zapošljavala 10.000 ljudi i obećala da će taj broj udvostručiti u roku od godinu dana.
Izdvojeno
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima
Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara
Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje
Meta uklonila 2 miliona Facebook, Instagram i WhatsApp naloga umešanih u investicione prevare
Meta je uklonila više od 2 miliona naloga sa Facebooka, Instagrama i WhatsAppa koji su povezani sa tzv. „pig butchering“ prevarama i viso... Dalje
Sud presudio da svaki korisnik Facebooka ima pravo na odštetu od 100 evra zbog curenja podataka
Savezni sud pravde (BGH) u Nemačkoj doneo je presudu prema kojoj hiljade lokalnih korisnika pogođenih masovnom krađom podataka na Facebooku imaju p... Dalje
Pratite nas
Nagrade