Facebook danas počinje da testira skrivanje broja lajkova

Društvene mreže, 27.09.2019, 12:00 PM

Facebook danas počinje da testira skrivanje broja lajkova

Facebook će danas početi da testira skrivanje broja lajkova, i to najpre i za sada jedino u Australiji. Ovaj ograničeni eksperiment treba da pokaže da li sakrivanje broja lajkova može poboljšati iskustvo korišćenja društvene mreže, a ako eksperiment bude uspešan, testiranje može biti prošireno i na druge zemlje.

Kako su objasnili iz kompanije, broj lajkova, reakcije i pregledi videa će biti privatni za korisnike koji su obuhvaćeni testiranjem.

Dakle, ako ste korisnik Facebooka u Australiji, vaši prijatelji i porodica i dalje će moći da lajkuju i reaguju na vaše objave, ali neće moći da vide koliko je ljudi lajkovalo i reagovalo na njih. Naravno, i vi nećete videti koliko je ljudi lajkovalo objavu vašeg Facebook prijatelja. Te informacije biće dostupne samo autoru objave.

Ideja je da se uklanjanjem javno vidljivog broja lajkova na objave suzbije osećaj anksioznosti i depresije koji je povezan sa upotrebom društvenih mreža, i da Facebook postane mesto na kome neće biti važno ko ima više lajkova. Kao što su iz Facebooka objasnili ranije, oni žele da njihove aplikacije, uključujući i Instagram, budu mesta na kojima se ljudi mogu usresrediti na kvalitet objava, fotografija i videa, umesto na brojanje lajkova i reakcije koje dobijaju na objave.

Instagram je započeo sličan test ranije ove godine koji je prvobitno bio ograničen samo na Kanadu, ali se od tada proširio na više zemalja, uključujući Australiju, Brazil, Irsku, Italiju, Japan i Novi Zeland, jer je kompanija dobila od korisnika pozitivne reakcije na ovu promenu. Iako je reč o sličnim testovima, u Facebooku očekuju drugačije rezultate sa korisnicima njihove glavne platforme, jer smatraju da je reč o različitoj publici.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Profit ispred bezbednosti: Meta zaradila milijarde od prevarantskih oglasa na Facebooku i Instagramu

Profit ispred bezbednosti: Meta zaradila milijarde od prevarantskih oglasa na Facebooku i Instagramu

Meta se ponovo našla na udaru kritika nakon istrage Rojtersa, koja navodi da je kompanija ostvarila milijarde dolara prihoda od prevarantskih oglasa ... Dalje

U strahu od novih kazni, Meta uvodi opciju smanjenog deljenja podataka

U strahu od novih kazni, Meta uvodi opciju smanjenog deljenja podataka

Evropska komisija je u ponedeljak odobrila Metin predlog kojim se korisnicima Instagrama i Fejsbuka pruža mogućnost da dele manje ličnih podataka ... Dalje

Korisnici Facebooka i Instagrama dobijaju AI podršku 24/7 i jednostavniji oporavak hakovanih naloga

Korisnici Facebooka i Instagrama dobijaju AI podršku 24/7 i jednostavniji oporavak hakovanih naloga

Meta je najavila da uvodi niz novih alata za Facebook i Instagram kako bi korisnicima omogućila jednostavniji pristup podršci 24/7, brži oporavak n... Dalje

Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese

Lažne Meta pozivnice: prevara koja stiže sa prave Facebook adrese

Istraživači iz kompanije Check Point otkrili su veliku fišing kampanju u kojoj napadači šalju lažne pozivnice koje izgledaju kao da dolaze direk... Dalje

X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra

X ukida Twitter.com i traži ponovno registrovanje sigurnosnih ključeva do 10. novembra

Korisnici X-a koji za dvofaktorsku autentifikaciju (2FA) koriste sigurnosne ključeve moraju ih ponovo registrovati do 10. novembra 2025. Kompanija X ... Dalje