Facebook će dozvoliti pristup deci mlađoj od 13 godina

Društvene mreže, 05.06.2012, 10:38 AM

Facebook će dozvoliti pristup deci mlađoj od 13 godina

Jedan od uslova prilikom registracije Facebook naloga jeste da morate biti stariji od 13 godina. Činjenica da profili dece mlađe od starosne granice propisane uslovima korišćenja servisa nisu retkost na društvenoj mreži samo ukazuje na to koliko je teško sprovesti starosna ograničenja na internetu.

Ako je verovati glasinama koje prenose pojedini mediji, na pomolu su promene koje bi mogle omogućiti legalno korišćenje Facebook-a i deci mlađoj od 13 godina. Društvena mreža je u procesu razvoja tehnologije koja bi omogućila povezivanje naloga dece sa nalozima roditelja. To bi između ostalog značilo da roditelji mogu da kontrolišu sa kim se sprijateljuju njihova deca i koje aplikacije koriste.

Procenjuje se da Facebook, uprkos propisanoj starosnoj granici za korišćenje društvene mreže, trenutno ima oko 7,5 miliona korisnika mlađih od 13 godina i 5 miliona mlađih od 10 godina.

Ovakav potez Facebook-a je ipak iznenađenje s obzirom da je u maju prošle godine, direktor kompanije Mark Zakerberg govoreći na e-G8 forumu u Parizu izjavio da u kompaniji nema interesa da mogući korisnicima mlađim od 13 godina korišćenje sajta.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje