Facebook će blokirati dodatke za blokiranje oglasa, ali obećava korisnicima bolju kontrolu nad oglasima

Društvene mreže, 10.08.2016, 07:30 AM

Facebook će blokirati dodatke za blokiranje oglasa, ali obećava korisnicima bolju kontrolu nad oglasima

Facebook je ispalio hitac upozorenja za dodatke za blokiranje oglasa najavljujući promene zbog kojih će oni koji Facebooku pristupaju sa desktop računara ipak biti prinuđeni da vide oglase.

Sve veća popularnost programa koji blokiraju oglase predstavlja pretnju za online biznis koji zavisi od prihoda od oglasa.

Iz Facebooka kažu da razumeju da oglasi mogu biti dosadni korisnicima. Zbog toga iz kompanije obećavaju bolju ponudu alata koji će omogućiti korisnicima veću kontrolu nad oglasima koje vide u svom neewsfeedu.

“Osim što ćemo ljudima ponuditi jače kontrole, takođe ćemo početi da prikazujemo oglase na desktopu ljudima koji trenutno koriste softver za blokiranje oglasa”, rekao je potpredsednik kompanije zadužen za oglašavanje Endru Bosvort.

Korisnicima će biti omogućeno da prilagode oglase koje vide birajući brendove i kompanije koje vole.

“Ljudi ne vole da vide oglase koji su im irelevantni ili remete ili kvare njihovo iskustvo”, kaže Bosvort.

Programi koji blokiraju oglase obično ne rade na mobilnim uređajima, sa kojih dolazi najveći broj poseta Faceboooku, ali ipak sprečavaju da korisnici vide oglase vredne više milijardi.

Oko 200 miliona ljudi širom sveta na računarima koristi programe koji blokiraju oglase.

Ovaj potez će verovatno ponovo pokrenuti rasprave između onih koji pružaju sadržaj a koji zavise od prihoda od reklama i korisnika koji pokušavaju da izbegnu neželjene reklame.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje