Dan posle najave, Twitter privremeno odustao od planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika
Društvene mreže, 28.11.2019, 03:00 AM
Twitter je saopštio da privremeno odustaje od svojih planova o brisanju naloga neaktivnih korisnika nakon što su korisnici izrazili zabrinutost da će biti obrisani i profili njihovih voljenih koji su umrli.
U sredu je Twitter najavio da će svi nalozi koji su bili neaktivni poslednjih šest meseci biti obrisani sa platforme, što bi uključivalo i naloge preminulih korisnika. Kompanija je početkom nedelje počela da šalje emailove korisnicima koji se nisu prijavili nijednom u poslednjih šest meseci, upozoravajući ih da će obrisati njihove naloge ukoliko se ne prijave i pristanu na najnovije izmene njihove politike privatnosti.
Za razliku od Facebooka koji ima takozvane spomen-naloge, Twitter trenutno nema rešenje za naloge preminulih korisnika. Na Facebooku, članovi porodice ili drugi ljudi bliski preminulom korisniku mogu zatražiti da njegov nalog ostane na platformi, ali zamrznut, što znači da su interakcije sa nalogom ograničene kako bi se sprečile zloupotrebe.
Nakon najave Twittera da će obrisati neaktivne naloge, mnogi korisnici su se saglasili sa tim da bi nalozi umrlih korisnika trebalo da ostanu na sajtu. Twitter je priznao da nije razmotrio pitanje potencijalnog uznemiravanja koje bi prouzrokovalo brisanje naloga preminulih korisnika.
Kao odgovor na negativne reakcije javnosti, Twitter je objavio da je njegova prvobitna odluka, koja bi za sada uticala samo na naloge korisnika u EU, "promašaj" i da neće uklanjati neaktivne naloge dok ne nađe rešenje za naloge korisnika koji više nisu živi.
„Čuli smo vaše mišljenje o uticaju koji bi to imalo na naloge pokojnika“, rekli su iz Twittera. „Ovo je bila greška sa naše strane. Nećemo uklanjati neaktivne naloge dok ne stvorimo novi način da ljudi pamte ove naloge.“
Kompanija je rekla da će u budućnosti „pored poštovanja GDPR-a (Opšta uredba o zaštiti podataka EU), proširiti sprovođenje politike neaktivnosti da bi bili u skladu sa drugim propisima širom sveta i osigurali integritet servisa“, ali i da će komunicirati sa svim korisnicima ako to uradi.
Twitter se izvinio zbog zabune i zabrinutosti koje je izazvao.
Korisnici su dočekali ovaj potez kompanije sa zahvalnošću, pohvaljujući Twitter jer ih je saslušao.
Izdvojeno
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine
Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima
Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Severnokorejski hakeri na LinkedInu ukrali milione dolara
Za pola godine, grupa povezana sa Severnom Korejom poznata pod imenom Sapphire Sleet ukrala je kriptovalute u vrednosti od više od 10 miliona dolara ... Dalje
Meta uklonila 2 miliona Facebook, Instagram i WhatsApp naloga umešanih u investicione prevare
Meta je uklonila više od 2 miliona naloga sa Facebooka, Instagrama i WhatsAppa koji su povezani sa tzv. „pig butchering“ prevarama i viso... Dalje
Sud presudio da svaki korisnik Facebooka ima pravo na odštetu od 100 evra zbog curenja podataka
Savezni sud pravde (BGH) u Nemačkoj doneo je presudu prema kojoj hiljade lokalnih korisnika pogođenih masovnom krađom podataka na Facebooku imaju p... Dalje
Pratite nas
Nagrade