Facebook ne čini dovoljno da spreči 'clickjacking' napade
Društvene mreže, 16.06.2010, 01:36 AM
Facebook ne čini dovoljno kako bi zaštitio korisnike od 'clickjacking' napada, pokazuju rezultati ankete koju je među korisnicima Facebook-a sproveo jedan proizvođač antivirusnog softvera. Čak 95% anketiranih slaže se sa ovom tvrdnjom.
Ovi takozvani 'likejacking' napadi se veoma brzo šire Facebook-om zahvaljujući 'Like' dugmetu i automatskoj objavi na korisnikovoj Fb strani koja se odmah pojavljuje u newsfeed-u (novostima) njegovih Fb prijatelja.
Iako ovakvi napadi za sada nemaju štetni payload, oni pokazuju kakvim potencijalom raspolažu kada koriste ovakve slabosti Facebook-a, i zbog toga moraju biti sprečeni.
U međuvremenu, Facebook bi morao da izgradi sistem upozorenja svojih korisnika kako bi ih na vreme obavestio o ovakvim pretnjama. Za sada to mnogo češće i uspešnije čine proizvođači antivirusnog softvera nego sam Facebook na svojim stranama posvećenim bezbednosti.
Više detalja o ovome na
Izdvojeno
EU pokreće istragu o Facebooku i Instagramu zbog kršenja propisa o bezbednosti dece na mreži
Društvene mreže kompanije Meta Platforms Facebook i Instagram biće predmet istrage zbog mogućih kršenja propisa EU o onlajn sadržaju koji se od... Dalje
Evropol i šefovi evropskih policija zabrinuti zbog enkripcije na platformama društvenih mreža
Šefovi evropskih policija pozvali su i industriju i vlade na hitnu akciju kako bi se zaštitila javna bezbednost na platformama društvenih mreža, i... Dalje
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Pratite nas
Nagrade